pátek 6. února 2009

Králík


Králíci jsou od přírody společenská zvířata. Jednotlivého králíka můžete chovat jen tehdy, když mu budete věnovat dostatek času. Denně stačí hodina, abyste se postarali o nejnutnější potřeby svého ušáka. Pokud nemáte dostatek času, nemusíte se chovu králíka vzdávat, ale opatřte si dva. Nevhodné je si pořídit dva samečky, kteří budou v dospělosti nesnášenliví. Pořídíte-li si párek, můžete očekávat pravidelné přírůstky a nebo dát samečka vykastrovat. Nejvhodnější jsou dvě samičky, ani nemusí být ze stejného vrhu, vhodné je, když jsou přibližně stejně staré a začnete je zabydlovat na stejno. Ve svém chovu používám výběhy, kde se střídají dospělé samice v různých intervalech a jejich soužití je bez problémů.Já sama mám kralíčka beraniho jmenuje se Sněhurka.Kdyby ste měli otázky napište mi na můj e-mail BJolly@seznam.cz...
Snehurka...

1 Comment:

Anonymní said...

Ahojky máš supr blog opravdu a máš i pěkného králííka já bych si taky ráda pořídila králííka ale nevim co a jak bych se o nej mnela starat.. můžeš mi pomoc a jestli se ti muzu zeptat mohal by sis tu udelat rubriku o těch zvířatech jako co potřebuji atd. prosím? Děkuju budu čekat a doufám že se dočkám..