neděle 30. listopadu 2008

Život Jasley Mileyové

Život Jasley Mileyové

Ahoj jmenuji se Jasley Mileyová, je mi 15 let a chodím do prváku.
Dnes bude můj první den v Praze na soukromé škole, protože jsme se přestěhovali s matkou z Anglie. Můj otec je Angličan a moje matka Češka, přestože jsem tady měla rodinu, moji rodiče se rozhodli, že budeme žít v Anglii. Ale to jen do té doby, než se rozvedou. Česky samozřejmě umím a také i anglicky, ale raději bych byla v Anglii, protože mě odloučili od rodiny a kamarádů. Z matčiny strany nikoho nemám. protože moje matka a její matka byli jedináčci a s otcem nemluví. tak jsme tu sami.
Jasleyyyyyyyyyyy….. Bože to je matka nadešel čas jít o školy!
Když sem nastoupila do auta moje matka měla strašně moc otázek !
„Máš svačinu,pití vše co potřebuješ zlato? Tady to není jako v Anglii!“ zeptala se mamka.
„Mami mám vše, co potřebuji, a že to tu není jako v Anglii, to sem si všimla.“
„ Jasley určitě si zvykneš, já vím, že ses narodila tady a vyrůstala si v Anglii, ale časy se mění a my s tatínkem jsme tak rozhodli, už to mezi námi neklapalo a to musíš chápat.“ Namítla.
„Mami ty nevíš jaký to je odloučit se od všech, které miluji, jen kvůli vám dvěma.
Vím, ty časy se mění a já to chápu, ale vy nechápete mne.“
„Už jsme tady promluvíme si o tom doma ano?“
„Hm jsme tu ! A debata skončila už se o tom nechci bavit, čau!“ vyštěkla jsem.
„Tak dobře pa hodně štěstí ve škole.“
Ach byla jsem tak rozčílená, ale jen do té doby než sem uviděla toho nejkrásnějšího kluka ve svým životě….Má blond vlasy, modré oči a sexy oblek.
Prošla sem kolem něho a on se na mne tak pěkně koukal, že sem zapomněla na vše i na to že přede mnou stojí sloup ….BUCHHHH….Auuu narazila jsem do něj a dala si pěkně do hlavy, on ke mne rychle přiběhl a ptal se jestli jsem v cajku …..
„ Není ti nic? Jsi v poho!?“ zeptal se.
„Jo jsem, akorát se mi točí hlava, nic víc“…ale v duchu sem si říkala do prkýnka, větší trapas sem si udělat nemohla a pěkně to bolí.
„Mimochodem já sem Chris Borch a ty?“ zamrkal na mě těma svýma studánkovýma očima.
„Jasley Mileyová.“ Vykoktala jsem ze sebe.
„Cože ty si dcera té zpěvačky Andreji Mileyové, si děláš legraci?“
„No jo, bože to je hrůza..“ zakoulela jsem očima.
„Proč? Já ji miluji, jako její hlas ….“
Bože on ji snad miluje? To ne…
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
„Tak ahoj, musím na hodinu a do jaký chodíš třídy? Já do 1.A,“ informoval mě.
„No já taky“ …ach sním to bude božský, řekla sem si sama pro sebe.
„Tak pojď,“ pokynul rukou.
Když jsme vstoupili do třídy, tak jsme si hned začali říkat vše, co budeme muset dodržovat … ale já nic nevnímala, jen jeho… naše třídní se jmenovala Kateřina Pavoučková, byla docela v poho ..
Trrrrrrrrrr…
Zazvonilo a já myslela že se zblázním byl první den tak byla jen jedna hodina bože …
Když ke škole přijela máma tak sem myslela že se nic nestane ale všichni se vrhli k našemu autu a prosili o podpis moje matka nemohla udělat nic jiného než je samozřejmě dát ale když přišel na řadu Chris zastavila jsem se a koukala co se stane .!
Ale já rychle přiběhla k auto a řekla matce ať jede…… Musela jsem to nějak zastavit

0 Comments: